Bloggintresserade

lördag 5 januari 2013

LO till INKIDO-utmaning a la Shabby Chic




Så var första LO för 2013 klar, gjord till en utmaning hos INKIDO. Jag har använt material från Inkido, PinkPaislee, Kort og Godt, Bo Bunny och Magnolia.



Träbokstäverna kommer från Pink Paislee och passade så bra till dessa färger. Det är lite gamla uträkningar och kvitton, mixat med frimärken och en riktig torkad kvist.


Vackra blommor från Inkido och Magnolia. Jag valde mellan att göra en mixedmedia-LO eller göra i denna stil och tror att jag valde rätt till denna bild :)
Det är så kul att skapa med svart/vita bilder!!



Inkido-fjäril!! Vill ha så mycket tid att skapa, det kliar i fingrarna och det finns inte så mycket som slår pyssel i bemärkelsen avkoppling.



Lilla fina gubben! Han gillar oftast att vara med på kort och just detta är ett av mina favoriter. Jag brukar använda mina pappers-byliners, "Forever " kommer från ett av Julpapprena från Inkido:))
Inget går till spillo här!!

Önskar er alla en fortsatt trevlig dag

Kramar Lina



- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. This is lovely page, thank you so much for playing with our challenge at Inkido!

    SvaraRadera
  2. Wow! What a wonderful take!!! Thanks for playing!

    SvaraRadera
  3. Love your layered pps & embellishments and the staggered title. Beautiful photo as well. Thank you for sharing your lovely page at Inkido. Have a great day!

    SvaraRadera
  4. Lina, denna är alldeles underbar. Titta bara på charmtrollet på bilden, och sidan är full av godasaker från favvo producenterna.Jättefin layering. Man får nästan intryck av att lillprinsen svävar iväg inuti en ballong :-)Tack så mycket för att du var med på utmaningen på Inkido!! Lycka till! :-)

    SvaraRadera
  5. En alldeles undebar sida och såååå vackra färger! Varm och med massor av kärlek! Kram!

    SvaraRadera
  6. What a beautiful page!! Your layering is really wonderful..and I love the way you have done your title, nice!

    SvaraRadera
  7. Underbar Linafina Älskling!!!!!

    SvaraRadera
  8. Please link it with Link no, ok? Regards!

    http://inkido.blogspot.se/2013/01/challenge-with-black-and-white-photo-by.html

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina